Keer terug naar Agenda en Meetingen
activiteiten van DAH
Moderator: Rowan
2 berichten • Pagina 1 van 1
activiteiten van DAH
De aangespannen haflinger is een organisatie die regelmatig activiteiten organiseerd voor enthousiaste haflingereigenaren. Naast mooie bosritten behoren ook haflingerwedstrijden en de jaarlijkse haflingerdag in ermelo tot de activiteiten. Op hun site http://www.deaangespannenhaflinger.nl vind je een overzicht van de activiteiten van dit moment.

Willem, mijn droom... voor altijd in mijn hart
Sjoerd Ploert!!
-

Mystark - Betalend lid
Hoi Hoi,
Op 20 februari is er een jaarvergadering van DAH. Ik weet niet wie daar allemaal heen gaan?
Maar ik ben benaderd door DAH ( naar aanleiding van Ermelo ) om een clinic te geven, en uiteraard een show met Flo. ( heb ook eerlijk gezegd dat wij niet in de top lopen )
Als je geen lid bent mag je wel komen. De kosten zijn dan ong. 2,5/5 euro. Dit is om de locatie te huren.
De locatie is Stalhouderij de Landhorst in Didam. (ja dit is niet naast de deur maar he je moet er wat voor over hebben.
De clinic is vanaf ong. 20.30. En ongeveer 1,5 uur later afgelopen.
Ook ga ik mensen helpen met uiteraard een haflinger die western willen rijden of het is een keer willen proberen.
Ze hopen dat er veel animo voor is aangezien de laatste jaarvergaderingen rustig waren verlopen willen ze het nu uitgebreid aan pakken.
Het zou leuk als er ook een paar ( of heel veel ) meiden en jongens uiteraard van het forum komen.
Groetjes en hopelijk tot in Didam.
Veel liefs Suus en Flodor
Op 20 februari is er een jaarvergadering van DAH. Ik weet niet wie daar allemaal heen gaan?
Maar ik ben benaderd door DAH ( naar aanleiding van Ermelo ) om een clinic te geven, en uiteraard een show met Flo. ( heb ook eerlijk gezegd dat wij niet in de top lopen )
Als je geen lid bent mag je wel komen. De kosten zijn dan ong. 2,5/5 euro. Dit is om de locatie te huren.
De locatie is Stalhouderij de Landhorst in Didam. (ja dit is niet naast de deur maar he je moet er wat voor over hebben.
De clinic is vanaf ong. 20.30. En ongeveer 1,5 uur later afgelopen.
Ook ga ik mensen helpen met uiteraard een haflinger die western willen rijden of het is een keer willen proberen.
Ze hopen dat er veel animo voor is aangezien de laatste jaarvergaderingen rustig waren verlopen willen ze het nu uitgebreid aan pakken.
Het zou leuk als er ook een paar ( of heel veel ) meiden en jongens uiteraard van het forum komen.
Groetjes en hopelijk tot in Didam.
Veel liefs Suus en Flodor
Don't Ride, Just Slide!!!
Bedenk dat een ieder anders is.
Bedenk dat een ieder anders is.
-

Suflo - Betalend lid
2 berichten • Pagina 1 van 1
Keer terug naar Agenda en Meetingen