Zo... het witte goed hangt zo goed als vlekvrij aan de lijn

.
Best hectisch zo'n dagje, maar een ding is zeker: Ik ben meer als blij met hoe Annabel zich gedragen heeft tijdens het hele gebeuren! Het in- en uitladen verliep prima, wandelen over vreemd terrein ook goed (tenzij Pup uit beeld ging, dan deed ze niets anders als rondjes draven) en in de ring was ze ook braaf. Stilstaan is niet haar ding, dat bleek ook wel met het opstellen voor de plaatsing... Annabel moest even steigeren, om daarna eens even te gaan eten

.
Helaas liet ze haar bewegingen niet zo goed in de ring zien, dat heeft ze bij aankomst in de grote bak wel even gedaan. Zodoende een bemerking op ruimte in beweging, verder was ze iets kort van hals en niet zo fijntjes gebouwd als de jaarlingen die voor haar geplaatst waren.
Wie er precies voor haar stonden weet ik niet, ik dacht dat de merrie die later werd ingeschreven, Celeste en Cayen voor haar stonden. Annabel werd als 5e binnengeroepen, mocht een plaats doorschuiven en eindigde als 4e van het 6-tal jaarlingen. De eerste 2 hadden een eerste premie en Annabel stond 2B. Wat de laatste 2 hadden weet ik eigenlijk ook niet.
De punten van Pup waren laag, de hele groep van Pup werd laag gepunt. Overigens was al aangekondigd dat er strenger beoordeeld zou worden, maar zo had ik het ook niet verwacht.