Keer terug naar Agenda en Meetingen
CK 10 juli afd. Friesland/Flevoland
Moderator: Rowan
Owja, veulens en opname heb ik helaas gemist....de auto die geregeld was door stalgenoot bleek toch geen 2-paards trailer te kunnen trekken, althans hij kwam amper vooruit, en begon toch te stinken! Dus stel op sprong de bus van onze zaak gehaald, en daarmee verder gegaan. Bleek in Zeewolde ook nog een weg afgesloten wat niet aangegeven stond, tomtom die ermee uitscheed toen we eenmaal op de omleiding in Gorredijk zaten, dusss dat ging niet bepaald zoals we gepland hadden. Maar ach, daardoor ook geen tijd gehad om nog zenuwachtiger te worden.

- Pasje05
- Betalend lid
ik ben helemaal in de wolken haha!!Merissa is reservekampioen geworden van de 3 jarige merries met 77 punten opgenomen in het stamboek!!
Merci werd 1b geplaast achter marith van jitse enne marith is weer de dochter van maggy die weer de dochter is van merel ( dus half zus van merci) Ben vet trots op je jits en je dames!!
In de kampioensring haalde ze het tot de 4e plaats Mercietje liet helaas niet zien hoe goed ze kan draven alleen maar bokken en galloperen haha!! Maar ben trots op me dametje.
Merel kreeg een 1c premie met merries met afstammelingen ennnnnnnnnnnn ten slote zijn we reserve kampioen geworden met bestgaand rijden!! echt totaal niet verwacht!! we rijden pas 2,5 week na een half jaar niks gedaan te hebben!! Ben echt rete trots op mereltje!!
We gaan dus naar den bosch hoogst waarschijnlijk als ik vervoer kan regelen
Zit nu thuis met 3 dikke mooie bekers en oranje linten en kan het nog niet geloven

- sjelle
- Betalend lid
- sjelle
- Betalend lid
Ohhhh wauw Richelle wat knap zeg!! Echt super. Ik denk dat het toch ook wel mee heeft geholpen dat ze zo bij de les en heet was!! haha!! Ze wilde wel werken kon je wel zien!! Wauw echt super man! Geweldig wat een mooie resultaten hebben we allemaal behaald zeg! Die jeugd van tegenwoordig haha!! 

Haflingerstal Sinnehof
http://www.sinnehof.webklik.nl
CK 2010 Friesland/Flevoland:
* Marit fan de Sinnehof: Reserve Veulenkampioen & 1A Premie Merrieveulens
* Lidewij fan de Sinnehof: 1C Premie Merrieveulens na 30 April.
- jeldou
- Betalend lid
thnxx andrea! en voor jullie was het een super oefening toch!! dus je hebt het goed gedaan! En dat met deze hitte men ik dacht aan het einde dat ik echt weg smolt.. heb totaal geen conditie nog dus was hard zwoegen!
Iedereen verder ook gefeliciteerd met de behaalde resultaten! Sita je hebt een topper menn wat een beker heb jij mee naar huis genomen zeg!! je mag trots zijn op nadia!!! verder heb ik niemand van het forum herkend behalve afke en jitske natuurlijk!
Iedereen verder ook gefeliciteerd met de behaalde resultaten! Sita je hebt een topper menn wat een beker heb jij mee naar huis genomen zeg!! je mag trots zijn op nadia!!! verder heb ik niemand van het forum herkend behalve afke en jitske natuurlijk!
- sjelle
- Betalend lid
jeldou schreef:Ohhhh wauw Richelle wat knap zeg!! Echt super. Ik denk dat het toch ook wel mee heeft geholpen dat ze zo bij de les en heet was!! haha!! Ze wilde wel werken kon je wel zien!! Wauw echt super man! Geweldig wat een mooie resultaten hebben we allemaal behaald zeg! Die jeugd van tegenwoordig haha!!
hahaa en wij hebben ze even laten zien in de ring hoe het moet he elkaar feliciteren
Dat word marith en lidewij opfokken he!!
Ben wel lekker verbarand op mijn wangen trouwens! enne ben denk ik wel 3 liter vocht kwijt haha wat heb ik gezweten zeg pff.. morgen krijgen de peerdjes lekker vrij en baasje ook
- sjelle
- Betalend lid
Ik ga morgen ook met de benen omhoog liggen, niks doen! Vindt het wel even prima!
Is Seline alweer online? Ik heb mooie foto's van haar! Ik zal ze zo even plaatsen in het fotoalbum!
Is Seline alweer online? Ik heb mooie foto's van haar! Ik zal ze zo even plaatsen in het fotoalbum!
Haflingerstal Sinnehof
http://www.sinnehof.webklik.nl
CK 2010 Friesland/Flevoland:
* Marit fan de Sinnehof: Reserve Veulenkampioen & 1A Premie Merrieveulens
* Lidewij fan de Sinnehof: 1C Premie Merrieveulens na 30 April.
- jeldou
- Betalend lid
leuk fotos!! ik ga morgen mee aan de slag!! ben nu te gaar! Antoine heeft het hele bestgaand gefilmt echt leuk om terug te zien.
Gaan er hier vanuit de afdeling nog meer naar de nationale?
Gaan er hier vanuit de afdeling nog meer naar de nationale?
- sjelle
- Betalend lid
Nou ik zit ook eindelijk op de bank.. Was 8u pas thuis, en heb eerste even een heerlijk lange douche genomen! Men wat was het heet, en men heb me het apezuur gelopen!
Iedereen van harte gefeliciteerd met de behaalde linten en bekers!! Ben zelf ook errug trots op onze Tirza'tje, die toch maar mooi een 1c binnensleepte
En Bubbeltje met dr gekke kop dr op, stond mooi te springen, mijn fout
Had het kettinkje niet goed vastgemaakt, waardoor die telkens vasttrok. Viertal was ook lachen, was niet onze beste proef ooit, maar geweldig leuk om te doen! Moest wel megasnel omdat ze de planning omgooiden, en ik net uit de ring kwam! En Libelle presteerde het om niet weer op de trailer te willen, de muts, die is door een stel sterke mannen erin getild. Ik was toen ongeveer zo over de kook dat ik maar even een blokje om ben gegaan
@Sjelle: Wij gaan ook naar de Nationale. Met de vrachtwagen, met vier paarden in totaal! Drie voor de dressuur en 1 voor de keuring
Iedereen van harte gefeliciteerd met de behaalde linten en bekers!! Ben zelf ook errug trots op onze Tirza'tje, die toch maar mooi een 1c binnensleepte
En Bubbeltje met dr gekke kop dr op, stond mooi te springen, mijn fout @Sjelle: Wij gaan ook naar de Nationale. Met de vrachtwagen, met vier paarden in totaal! Drie voor de dressuur en 1 voor de keuring
-

Maestro - Betalend lid
gefeliciteerd met de de 1e premie,s helemaal toppie

Haflingerstal de Sterrenhof
Kitzbi drachtig 03-05-2011
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=5&t=1342952
Kitzbi drachtig 03-05-2011
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=5&t=1342952
-

kitzbi - Betalend lid
Maestro schreef:Nou ik zit ook eindelijk op de bank.. Was 8u pas thuis, en heb eerste even een heerlijk lange douche genomen! Men wat was het heet, en men heb me het apezuur gelopen!
Iedereen van harte gefeliciteerd met de behaalde linten en bekers!! Ben zelf ook errug trots op onze Tirza'tje, die toch maar mooi een 1c binnensleepteEn Bubbeltje met dr gekke kop dr op, stond mooi te springen, mijn fout
Had het kettinkje niet goed vastgemaakt, waardoor die telkens vasttrok. Viertal was ook lachen, was niet onze beste proef ooit, maar geweldig leuk om te doen! Moest wel megasnel omdat ze de planning omgooiden, en ik net uit de ring kwam! En Libelle presteerde het om niet weer op de trailer te willen, de muts, die is door een stel sterke mannen erin getild. Ik was toen ongeveer zo over de kook dat ik maar even een blokje om ben gegaan
![]()
@Sjelle: Wij gaan ook naar de Nationale. Met de vrachtwagen, met vier paarden in totaal! Drie voor de dressuur en 1 voor de keuring
Gaan jullie met de vrachtwagen die het gezamelijk vervoer regelen?
Super he van bubbel!! ik heb der alleen niet gezien veels te druk met de peerden om alle rurieken bij te houden en te noteren
- sjelle
- Betalend lid
sjelle schreef:En seline je bent echt een topper en ook frank van de leestenschhof heeft super geholpen!!
Inderdaad! Nogmaals heel erg bedankt!
Voor de anderen, van harte gefeliciteerd met jullie resultaten!
Hele knappe paarden hebben jullie allemaal!!Vond het ook leuk om een aantal van jullie te zien en te spreken..
En Jeldou, ik zag je inderdaad ook.. Maar ik had het inderdaad ook niet gelijk door! Shania - Ninthe - Willy - Nadia - Noraly
CK 2010 Gorredijk
Nadia - 1A premie & jeugdkampioen Friesland/Flevoland 2010
Noraly - 2A premie
CK 2010 Gorredijk
Nadia - 1A premie & jeugdkampioen Friesland/Flevoland 2010
Noraly - 2A premie
-

Sita_ - Betalend lid
@Sjelle: Ja was wel de bedoeling om met de vrachtwagen, Gerbens gaat er ook mee. Hoe meer mensen er mee gaan hoe beter (lees: hoe goedkoper
) Bubbeltje had wel een strakke actie, sprong alle kanten op ook omhoog, had dr neusriem niet helemaal goed vastgezet, stom van mij! Maar goed is allemaal weer goed gekomen!
@Sita: Jij stond op kop bij de enters toch? Of haal ik nu weer mensen doorelkaar?
) Bubbeltje had wel een strakke actie, sprong alle kanten op ook omhoog, had dr neusriem niet helemaal goed vastgezet, stom van mij! Maar goed is allemaal weer goed gekomen! @Sita: Jij stond op kop bij de enters toch? Of haal ik nu weer mensen doorelkaar?
-

Maestro - Betalend lid
Keer terug naar Agenda en Meetingen