Zo kunnen we elkaar even op de hoogte houden wanneer we het inschrijvingsformulier binnen krijgen
Wie komt er allemaal naar Gorredijk?

Keer terug naar Agenda en Meetingen
Moderator: Rowan

sjelle schreef:Uiteraard zijn wij er ook bijIk neem ze alle drie mee dus word drukke bende voor ons die dag haha.
Ik heb ook zeker voorbrengers nodig omdat ik waarschijnlijk op meerder plaatsen te gelijk moet zijn ivm opname enzo.
Voorbereidingen gaan goed, merissa staat er al aardig keurig voor![]()
Met een weekje is merel weer thuis dan ken die ook direct weer aan de bak

. Ik had zelf niet verwacht dat een mens zo snel kan herstellen van een bevalling, misschien scheelt het omdat ik jong ben en eigenwijs 
sjelle schreef:ja zeker te snel. te snel eigenlijk want mag nog niet..maar ja ik ben nooit eigenwijs toch. Ik had zelf niet verwacht dat een mens zo snel kan herstellen van een bevalling, misschien scheelt het omdat ik jong ben en eigenwijs
Ja merissa moest er aan geloven ze is sinds gister echt drie hedus vorige week eens opgezadeld en ik dacht even zien of ik nog wel kan opstappen haha... dat ging moeizaam maar tis gelukt
Merissa is heel braaf heb alleen opgestapt en afgestapt en gekeken of ik in mijn zadel paste en dat lukte.
Leuk dat je meedoet met pas, straks daar gewoon dik optijd inrijden zodat ze kan wennen aan dat er meerdere paarden inrijden en doorelkaar lopen! En nu thuis al oefenen met meerdere in de bak!
Ik ben benieuwd of de keuring dit jaar een x buiten kan worden gehouden! Maar dat ligt aan de weergoden natuurlijk.

Sita_ schreef:Ik heb net op t laatste nippertje in kunnen schrijven!
Kneep hem toch wel al omdat ik geen formulieren had ontvangen, maar vanmorgen kreeg ik mail dat ik nog kon inschrijven! Gelukkig maar!

Keer terug naar Agenda en Meetingen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast